ترکمن صحرا

دنیا از نگاه من

ترکمن صحرا

دنیا از نگاه من

دادنامه

نمیدانم یا من دیوانه شدم یا اشکال کار از کجاست...

یکهو 3:20صبح به سرم زد به داداش بزرگم زنگ بزنم و بگم بسه دیگه خسته شدم از دلتنگی تو و بابا... تا کی دوریتونو تحمل کنم

ولی یکهو یادم آمد که آنها دیگر خاطره شده اند... نه گوشی تلفنی دارند نه بدردشان میخورد و من جز مرگ هیچ جور دیگر نمیتوانم با آنها هم کلام شوم و حتی...

 برای یکبار فقط یکبار بگم نورمحمد داداش گلم دوستت دارم... من تشنه دیدن لبخند همیشگی ات حتی برای یک ثانیه ام...

پدرم قربان تحلیلهای اشتباه سیاسی ات بشوم یکبار فقط یکبار فقط یکبار دیگر بیا اصلا بیا یاد دوران کودکی ام مرا تنبیه کن

بخدا من محتاجش هستم...

دارد دوسال از دوری شما میگذرد... ولی هر روز بجای اینکه برای من اوضاع عادی تر شود و با قضیه رفتنتان کنار بیایم سخت تر و سخت تر میشود...

باهرچه خواستم عادی شود نشد...

خدایا به من صبری عطا کن تا در مسیر خودت و بندگیت باشم...

خدایا التماست میکنم روح پدر و برادرم در آرامش ابدی باشند...

خدایا همه مارا عاقبت بخیر کن


دوستان قدر همدیگر را بدانید این لحظه باهم بودنتان ممکنه لحظه ای دیگر تمام شود...

فریدون قاریی

1393/03/28 

3:45 بامداد

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدمختومی چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:22 ب.ظ http://menegsahram.persianblog.ir

سلام فریدون عزیز
نماز روزه هاتون قبول باشه.
با آتش در باور ترکمن ها منتظر حضور و نظرات ارزشمند شما دوست گرامی هستیم.
ساغ بولینگ.

یحیی سلاق چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:41 ب.ظ http://alptekin.blog.ir

سلام دوست عزیز من یه کتاب اپلیکیشن درست کردم با عنوان /ترکمن مدنیتی/ از شما میخوام تا جایی که میتوانید آن را نشر کنید شامل موضوعات :
شاعران ترکمن
اندیشمندان ترکمن
طوایف ترکمن
ترکمن صحرا شناسی
تاریخ ترکمن
زبان ترکمنی
داستانها و افسانه های ترکمنی
اسب ترکمن
ترکان جهان
حجم ۱۷ مگ لینک دانلود : https://copy.com/a91osBUT2oIs
برای دریافت ورژنهای بعدی این کتاب صفحه ما را در کلوب دنبال کنید http://www.cloob.com/turkmen_empire
موفق باشید

Timaz دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:39 ب.ظ

الله جل جلاله قال :
اصبر ان وعدالله حق

یا رحمان ارحمنا و میتنا

الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد