ترکمن صحرا

دنیا از نگاه من

ترکمن صحرا

دنیا از نگاه من

پدرم تو هم که رفتی...

پدر عزیزم...

من هنوز رفتن برادرم نورمحمد عزیزم را باور نکرده بودم ولی تو چرا... تو چرا به یکباره رفتی؟

امروز درست 20 روز از آن روز تلخ یعنی 10 فروردین ساعت 11 قبل از ظهر میگذرد... جسم بی جانت را که دیدم راستش نمیدونستم چیکار کنم برای چند دقیقه اصلا انگار اشک و آب بدنم خشک شده بود اصلا رفته بودی؟ تا اینکه بعد از چند دقیقه فکر کردن تازه فهمیدم چه اتفاقی افتاده و بی پدر شدم...

خدایا راضی هستم به رضای خودت خودت گفتی صبور باش چاره ای جز صبر ندارم و هیچ اعتراضی به خواسته ات ندارم... نمیگم که مثل داداش جوانم پدرم هم سنی نداشت و 56سال یعنی زمان استفاده از نتیجه زحمات... باز صبوری میکنم و باز شکر به همه چیزهایی که به ما دادی...


هنوز 9ماه از رفتن برادرم نگذشته بود که پدرم هم رفت و احساس میکنم کمرم شکسته... هیچ توقعی از هیچ کس و پدرم جز بودنشون نداشتم... ولی رفتی پدرجان و احساس میکنم چیزی بزرگ در زندگی ام کمبود دارم... باز هم میخواهم خوشحالت کنم... هر وقت از موفقیت ها و ثمر دادن زحماتم رو با خوشحالی برای دوستانت تعریف میکردی در پوست خودم نمیگنجیدم که تو خوشحالی...

پدر جان خودت قبل از رفتنت مزارت رو کنار داداشم انتخاب کرده بودی آیا واقعا میدانستی لحظه رفتنت نزدیکه؟


واقعا نمیدانم وقتی سر خاک تو و برادرم میروم موقع خواندن فاتحه و قرآن و دعا سوی کدامتان نگاه کنم؟ یکبار اینطرف داداشی یکبار اون طرف تو... برای کدامیتان گریه کنم... خدایا... بار الهی خودت کمک کن به من...همسرم... مادرم...و خواهرم و به تنها برادر بیمار بازمانده ام که ازت خواهش میکنم سلامتی رو به این یکی داداشم بازگردان... خودت میدونی چقدر از قصه هایمان با بهبودی حالش کاسته خواهد شد.



پدرم نام و یادت تا لحظه مرگم همچون برادرم در قلب من خواهد بود...

دوستت دارم بابای مهربانم تو که با سخت گیری هایت راه زندگی و سختی های اون رو به من آموختی تا پس از رفتن هرچند زود روی پای خودم باشم...


پدرم دوستت دارم به امید دیدار در بهشت موعود حق


نظرات 9 + ارسال نظر
دنیا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.donya2kh.blogfa.com

خداوند متعال واقعن صبر را بر شما فریدون عزیز عطا فرماید.
دو تن از عزیزان را به این فاصله از دست دادن درکش بسیار سخت است.
جای لاری جنت بولسن انشاله

بنی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

س واقعا احساس سختیه خدا قوت

همسر یه همدرد چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام .تسلیت میگم و امیدوارم غم اخرتون باشه.دیشب همسرم وقتی نوشته هاتونو خوند با گریه خوابید ،میگفت یکی دیگه هم درد منو کشیده با خوندن نوشته هاتون یاد داغ هایی که دیده براش تازه شد برادر کوچک و دردانه بابا هرچند خیلی وقته از پیششون رفته ولی هرروز و هر لحظه با یادآوری اسمش و چابکیش لبخند و اشک رو باهم داره،اونم مثل شما داغ برادر28 ساله اش رو داره با دختر بچه ای که یادگار برادرشه و هفت ماه بعد پدری که چون جان شیرین دوستش داره . من در این سختی ها کنارش نبودم ولی دیشب بعد از خوندن مطالب شما انگار این مصیبت تازه براش اتفاق افتاده گریه امانش رو بریده بود و همدردی که با شما داشت مثال زدنی بود
خدا به شما صبر بده و به ما قدرت همراهی

محمدمختومی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ http://menegsahram.persianblog.ir

سلام دوست من
مصیبت وارده را به شما و خانواده ی محترمان تسلیت می گوییم. غم آخرت باشه!

بندرچه شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ

دورود فریدون عزیز

نمی دانم غم در گذشت پدرتون رو بهتون تسلیت بگم یا برادرتون :(

فقط تنها چیزی که براتون از خداوند متعال آرزو می کنم صبر هستش واقعا سخته غم از دست دادن عزیزترین کسانت

ولی خودت رو عذاب نده خوشحال باش و شکر کن خدا رو و برای رفتگانت صلوات بفرست.

ما هم رفتنی هستیم

راستی تازه سایتت رو دیدم و دیر دارم پیام همدردی می دم امیدوارم آلان حال بهتر باشه

یا حق

احمد سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ http://seraj3.blogfa.com

گاهی در دنیای مجازی سخنی را میشنوی و یا نوشته ای را میخوانی که دلت کباب میشه حقیقتا همدردی ما را ببذیر .شعر. . . اری از تقدیر نتوان گریخت . . .عین الطاف است ساقی هر چه ریخت. . .این شب های دراز و واین چشمان بیدار دوست عزیزم با غمی بینهایت و غصه یی ناتمام. . .خدا صبر بدهد بشما عزیزان.

الناز یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام .من الان دیدم وبتون رو غم اخرتون باشه خداوند صبر بده ب شما و خونواده گرامیتون

مریم .م دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

غم آخرتون باشه

طلاب عرفانی اهل سنت تالش یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ب.ظ http://tollabtalesh.blogfa.com/

خداوند رحمت کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد